اختصاص یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی کرمان
کد خبر: 3789834
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴

اختصاص یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی کرمان

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان از اختصاص یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای تأمین تجهیزات گرمایشی کتابخانه‌های عمومی استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان دیروز چهارشنبه، 24 بهمن با اعلام این خبر گفت: هزینه تجهیزات سیستم گرمایشی و لوله‌کشی گاز 9 باب کتابخانه عمومی شهرستان‌های بم و نرماشیر از محل اعتبارات نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور تأمین و در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.
وی افزود: نیازهای گرمایشی کلیه کتابخانه‌های عمومی استان کرمان بررسی و تجهیزات گرمایشی با مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال بروز رسانی شد.
حسین‌زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی به تازگی در شهرستان های بم و نرماشیر انجام شده است، با بررسی انجام شده، کلیه کتابخانه های عمومی این دو شهرستان مراحل اخذ انشعاب، تهیه نقشه و لوله کشی گاز را طی کرده است.
وی یادآور شد: برای عملیات گازرسانی این 9 باب کتابخانه مبلغی بالغ بر 650 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با تأکید بر اینکه توسعه مراكز فرهنگي از ضروريات مهم و اساسي جامعه است، تصریح کرد: تمام سعي و تلاش ما بر اين است كه همه بتوانند از فضاهاي موجود كتابخانه‌هاي عمومي وامكانات و خدمات اين مراكز فرهنگي بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، کتابخانه‌های عمومی باقرالعلوم(ع)، بصیرت، علی اکبر(ع)، شهید بهشتی، شهید مطهری، ملاهادی سبزواری و کتابخانه مرکزی شهرستان بم و کتابخانه‌های عمومی حضرت رسول‌الله(ص) و فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نرماشیر گازرسانی شدند.
انتهای پیام

captcha