عصر شعر زمستانه در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3789835
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

عصر شعر زمستانه در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیرکل انجمن‌های ادبی استان همدان گفت: نهمین عصر شعر زمستانه با حضور دبیرکل انجمن‌های ادبی استان‌های کردستان و کرمانشاه، تنی چند از شاعران کشوری و شاعران و هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

عصر شعر زمستانه در همدان برگزار می‌شودمسعود حیدری، دبیرکل انجمن‌های ادبی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان این‌که عصر شعر زمستانه دارای جایگاه ممتاز و ارزشمندی ‌بین شاعران و هنرمندان استان همدان است، افزود: از بین 300 اثر که توسط کارگروه این برنامه مورد بررسی قرار گرفته، 30 شعر از شاعران استان همدان با موضوع آزاد و در قالب‌های مختلف ادبی، شعرهای خود را ارائه می‌دهند.
وی با بیان این‌که نهمین عصر شعر زمستانه با عنوان «جیر جیر برف تو را خبر می‌دهد» برگزار می‌شود، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه‌ای برای معرفی شاعران استان، شکوفاسازی استعدادهای جوانان و نوجوانان در حوزه ادبیات و حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی از جمله اهداف برگزاری و تداوم این برنامه بعد از 9 سال است.
مسئول انجمن ادبی شهید آوینی تصریح کرد: طرح عصر شعر زمستانه در سال 96 از طرف بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران به‌عنوان برنامه‌ای خلاق و بومی برگزیده شد.
حیدری اضافه کرد: این برنامه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی شهرداری همدان برگزار می‌شود و اگر حمایت ارگان‌های فرهنگی ـ هنری به ویژه ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد یاری گر ما باشد، توانایی برگزاری برنامه در سطح کشوری را نیز داریم.
دبیرکل انجمن‌های ادبی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نهمین عصر شعر زمستانه انجمن ادبی شهید آوینی در روز 25 بهمن‌ماه در ساعت 14:45 در تالار فجر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha