اجرای ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در لرستان
کد خبر: 3789864
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

اجرای ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان به اجرای پنج جشنواره ازجمله فیلم، شعر، موسیقی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان اشاره کرد و گفت: جُنگ‌های فجر نیز روزانه در چهار سانس برگزار می‌شود.

آغاز «جُنگ‌های فجر» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه گشایش نمایشگاه «۴۰ نمایشگاه، ۴۰ شهر» در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر کشور برگزار شد و وزارت ارشاد در این موضوع سنگ‌تمام گذاشت.
وی به اجرای پنج جشنواره از جمله فیلم، شعر، موسیقی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لرستان اشاره کرد و گفت: جشنواره اقوام نیز اوایل اسفند در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
حنان با تاکید بر تنوع در اجرای برنامه‌ها، ادامه داد: در روایتی از نبی مکرم اسلام آمده است اگر کسی در دل مردم شادی و نشاط ایجاد کند به میزانی که در حال تزریق شاهدی در دل مردم است به آن میزان در حال تسبیح خداوند است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به نشاط اجتماعی در جامعه، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه پویا و متحرک داشته باشیم نیازمند شادی هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از آغاز جُنگ‌های فجر با هنرمندی هنرمندان لرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سالن جهاد کشاورزی تا دهم اسفند ادامه دارد در لرستان برگزار می‌شود این در حالی‌است که جُنگ‌های فجر لرستان روزانه در چهار سانس برگزار می‌شود.


انتهای پیام

captcha