شرکت ۱۹ البرزی در سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3789893
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

شرکت ۱۹ البرزی در سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از حضور ۱۹ نفر در سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن‌ کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

شرکت 19 البرزی در سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر

اصغر عزیزی، کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در استان قم برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره 19 نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر البرزی در سه دوره زمانی و در رشته‌های مفاهیم، قرائت، تحقیق و حفظ در جزهای پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و کل قرآن کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی بیان کرد: دوره اول این مسابقات ویژه همسران معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه به مدت سه روز، دوره دوم نیز ویژه فرزندان دختر معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه به مدت سه روز و دوره سوم و نهایی مسابقات نیز ویژه والدین شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان پسر معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
عزیزی گفت: حضور داوران بین‌المللی قرآن‌ کریم، ایجاد امکان ویدئو چک، اجرای برنامه‌های زیارتی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و اجرای برنامه اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان از جمله برنامه‌های این دوره از مسابقات قرآن‌ کریم است.
انتهای پیام

captcha