جدیدترین اثر گروه نمایش شهر آشوب بروجرد رونمایی می‏‌شود
کد خبر: 3789909
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
یکم اسفند؛

جدیدترین اثر گروه نمایش شهر آشوب بروجرد رونمایی می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» جدیدترین نمایش گروه تئاتر شهر آشوب بروجرد، یکم اسفند‌ماه امسال در محوطه تئاتر شهر تهران رونمایی می‌شود.

جدیدترین اثر گروه شهر آشوب بروجرد رونمایی می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» جدیدترین کارگروه «شهر آشوب» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، از هنرمندان بروجرد است که به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کشور راه یافته است.
نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» قرار است در روز یکم اسفندماه امسال ساعت ۵ عصر در محوطه تئاتر شهر تهران رونمایی شود.
دستیار کارگردان این نمایش خیابانی سامان شکیبا است و بازیگران نمایش نیز متشکل‌ از سامان شکیبا، مهدی جودکی، میلاد صادق‌زاده، حسین عسگریان، مسعود کردی، حامد گودرزی، حمید گودرزی، سیاوش مقدسی هستند.
همچنین همیاران نمایش خیابانی «این کجا و آن کجا» نیز مهتاب زند و علی دهریزی هستند.
یادآور می‏‌شود، پژمان شاهوردی که نمایش‌نامه‌هایش در کل ایران به اجرا درآمده است بارها در جشنواره‌های بین‌المللی حائز کسب عناوین برتر شده است‌.
شاهوردی علاوه‌بر شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌های ملی و بین‌المللی و کسب عناوین برتر و متفاوت، در حال حاضر مسئولیت انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد را نیز برعهده دارد و فضای کار تئاتر را با بیش‌از ٢٠٠ نفر عضو علاقه‌مند به حوزه نمایش با امکانات بسیار کم و اندک شهرستان، پیش می‌برد.

انتهای پیام

captcha