ترویج قرآن میان نسل جوان؛ بهترین راه برای ایستادگی در برابر معضلات اجتماعی
کد خبر: 3789921
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

ترویج قرآن میان نسل جوان؛ بهترین راه برای ایستادگی در برابر معضلات اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه موقت شاهرود اظهار کرد: ترویج قرآن بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌تواند راهی برای ایستادگی در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی باشد.

ترویج قرآن در نسل جوان، بهترین راه برای ایستادگی در برابرمعضلات اجتماعی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، امام جمعه موقت شاهرود امروز، 24 بهمن در محفل انس با قرآن در شاهرود با بیان اینکه ترویج قرآن بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌تواند راهی برای ایستادگی در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی باشد، گفت: تعالیم قرآن کریم مانند نوری در زندگی انسان است که راه سعادت را به وی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآن برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود که در این راستا قرآن سدی محکم در برابر معضلات اجتماعی است.

امام جمعه موقت شاهرود برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و ممتاز را حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن برشمرد و گفت: باید جوانان را به حضور در چنین مراسمی ترغیب کرد چراکه این محافل به‌‌عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن محسوب می‌شوند.

به گفته وی، آیات قرآن کریم روشنی‌بخش دل‌های مؤمنان است زیرا قرآن مایه خیروبرکت جامعه است و ملت ایران در سایه تعالیم الهی و قرآنی توانسته‌اند در طول انقلاب اسلامی در برابر دشمنان مقاومت کنند.

انتهای پیام

captcha