۳ اسفند؛ زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره «مُدهامتان» در لرستان
کد خبر: 3789927
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

۳ اسفند؛ زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره «مُدهامتان» در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی مُدهامتان، گفت: مرحله استانی این جشنواره سوم اسفندماه امسال در خرم‌‌آباد برگزار می‌شود.

3 بهمن؛ زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مُدهامتان در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‎پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، چهارشنبه، 24  بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله مقدماتی جشنواره مُدهامتان، گفت: جشنواره قرآنی مُدهامتان به‌همت ستاد عالی کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با هدف کشف استعدادهای قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌‌های قرآنی برگزار می‎شود.
وی با بیان این‌که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تبلیغات اسلامی و دارالقرآن بسیج در برگزاری این جشنواره قرآنی همکاری دارند، افزود: از ابتدای فراخوان جشنواره تا مهلت تعیین شده بیش‌از 950 نفر واجد شرایط در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کردند.
ابدالی‎پور با بیان این‌که این مسابقات ویژه گروه‌های سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‎شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رده سنی بالای 16 سال در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و شرکت‌کنندگان در رده سنی زیر 16 سال آقایان در رشته‌های قرائت تقلیدی، ‌اذان،‌ حفظ جزء سی، ترتیل،‌ صحیح‌خوانی نماز و نقاشی آیات با هم به رقابت می‌پردازند.
وی اظهار کرد: همچنین بانوان در رده سنی زیر 16 سال در رشته‌های حفظ جزء 30، ترتیل،‌ صحیح‌خوانی نماز و نقاشی آیات با هم به رقابت می‌پردازند.
ابدالی‌پور با بیان این‌که مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ» طی سوم اسفندماه ماه امسال در خرم‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزیدگان مرحله استانی برای شرکت در مرحله کشوری که به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

captcha