‌اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3789935
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۲۸ بهمن‌ماه؛

‌اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در ۲۸ بهمن‌ماه خبر داد.

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یوسف حق‌دوست، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در نشست خبری اختتامیه این جشنواره، با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال برای نخستین بار با همکاری سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: ️در سایه همگرایی تشکل‌های رسانه‌ای از جمله خانه مطبوعات و بسیج رسانه در برگزاری این جشنواره، خوشبختانه شاهد هم‌افزایی و هم‌گرایی بین اصحاب رسانه استان نیز هستیم که مایه مباهات است.
وی ادامه داد: ️۳۸۲ اثر در ۱۰ بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بیشترین آثار مربوط به آسیب‌های اجتماعی بود.
حق‌دوست افزود: دریافت این‌ حجم آثار در نخستین دوره برگزاری جشنواره نشان‌دهنده توانمندی و ظرفیت رسانه‌ای استان است که امیدواریم در سایه استمرار جشنواره و تقویت روحیه مطالبه‌گری از مسئولان و همچنین رقابت بین همکاران این توانمندی‌ها ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه ️۹۹ اثر فاقد شرایط داوری بوده است، خاطرنشان کرد: بنابراین این تعداد آثار به مرحله داوری راه نیافت و ۲۸۳ اثر توسط داوران کشوری ارزیابی و در نهایت ۲۹ اثر حائز رتبه‌های برتر شد.
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی گفت: ️۴۵۰ نفر از اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی‌ها و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برای شرکت در اختتامیه جشنواره دعوت شده‌اند.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی میهمانان ویژه مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر خواهند بود.
انتهای پیام

captcha