برپایی هفتمین دوره تربیت مربی قرآن در کازرون
کد خبر: 3789942
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

برپایی هفتمین دوره تربیت مربی قرآن در کازرون

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ هفتمین دوره تربیت مربی قرآنی کودک با رویکرد نماز در کازرون در حال برپایی است.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین دوره تربیت مربی قرآنی کودک با رویکرد نماز با عنوان «هر مادر یک مربی قرآن» به مدت پنج روز تا 28 بهمن‌ماه در مکتب‌الزهرا(س) شهرستان کازرون استان فارس در حال برپایی است.
این دوره با تدریس مهدی فاضلی‌مهرآبادی، كارشناس تكنولوژيست آموزشی به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون و با حضور 30 بانو و علاقه‌مند به این عرصه در حال برگزاری است.
بانوان طی این کارگاه که در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 تشکیل می‌شود، با سرفصل‌هایی چون ایجاد زمینه آشنایی، علاقه و انس کودکان با قرآن، استفاده از شیوه‌های غیر مستقیم و عملی در ارائه و انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان و ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و والدین در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان، استفاده از زبان کودکانه در قالب شیوه‌های مختلف از قبیل داستان، شعر، بازی، نقاشی، کاردستی و ... جهت انتقال و آموزش تعالیم و پیام‌های دینی و قرآنی به کودکان آشنا می‌شوند.
همچنین در پایان این کارگاه آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه از سوی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون با تأیید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صادر می‌شود.
یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با مدیریت معصومه گلستان اداره می‌شود. همچنین این مؤسسه در استان فارس، کازرون، خیابان ابوالفضل، روبروی هنرستان پزشکیان قرار دارد.
انتهای پیام

captcha