پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس از فردا آغاز به كار می‌كند
کد خبر: 3789984
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس از فردا آغاز به كار می‌كند

گروه فرهنگی ـ پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با حضور 27 گروه از فردا طی 10 روز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، هدایت رضایی، رئیس انجمن موسیقی فارس امروز، 24 بهمن در جمع خبرنگارانبا اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی فارس گفت: بعد از برگزاری موفق دهمین جشنواره گروه‌نوازی، به استقبال پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر می‌رویم.
وی، زمان آغاز این دوره را 25 بهمن و زمان خاتمه آن را 4 بهمن ذکر و تاکید کرد که تمام تمهیدات برای اجرای دقیق و برنامه‌ریزی شده برنامه‌ها براساس جدول زمان‌بندی، اندیشیده شده است.
رضایی با بیان اینکه در این دوره همانند دهمین جشنواره گروه‌نوازی، توجه به موسیقی و گروه‌ها و فعالان موسیقی استان فارس، مد نظر قرار دارد، گفت: علی‌رغم همزمانی برگزاری جشنواره با تهران و دیگر نقاط کشور، تلاش شد تا جدول برنامه تمام ذائقه‌ها را در برگیرد.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فارس گفت: در این دوره از جشنواره، سه نقطه شامل تالارهای حافظ و احسان و مجموعه هنرشهر آفتاب، برای اجرا در نظر گرفته شده و افراد و گروه‌های مختلف بین یک تا چهار اجرا در این مکان‌ها خواهند داشت.
رضایی ضمن یادآوری اینکه در پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر، بخش‌های پاپ، سنتی و گروه‌های بومی و محلی دیده شده است، گفت: امسال میزبان گروه‌های موسقی کودک از شهرستان‌های فارس هم خواهیم بود.
وی، تجربه حضور گروه‌های موسیقی کودک از شهرستان‌های قیر، ارسنجان و زرقان در دهمین جشنواره گروه‌نوازی را موفق ارزیابی و اضافه کرد: این تجربه را تداوم خواهیم بخشید تا زمینه ظهور و بروز استعدادها ایجاد شود.
رضایی با قدردانی از حمایت بخش خصوصی از جشنواره‌های موسیقی گروه‌نوازی و فجر، گفت: علاقه‌مندان برای تماشای اجراها در جشنواره فجر از طریق سایت فرهنگ تیکت، برای خرید بلیت اقدام کنند.
رئیس انجمن موسیقی استان فارس، فرهنگ و هنر را از حساس‌ترین و پرمخاطب‌ترین حوزه‌ها دانست و تاکید کرد که علی‌رغم تمام مشکلات تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی فارس، فراهم کردن بستری برای ایجاد فضایی مفرح، شاد و امیدبخش بوده است.
رضایی گفت: طی سال‌های اخیر با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شهرداری و شورای شهر شیراز، با هدف حمایت از موسیقی و فعالان این عرصه، عوارض 10 درصدی کنسرت‌ها و عوارض کاربری برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، حذف شده است.
انتهای پیام

captcha