موزه کودک در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3789998
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
اسفند ۹۷؛

موزه کودک در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از افتتاح موزه کودک در استان خبر داد و گفت: موزه کودک در 500 مترمربع طراحی شده و دارای 5 غرفه و 3 کارگاه عملی است.

موزه کودک در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، عصر امروز، ۲۴ بهمن ماه، در نشست خبری، در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان از افتتاح موزه کودک در استان خبر داد و اظهار کرد: این موزه طی روزهای آینده و در هفته اول اسفند ماه با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد و گام خوبی برای آزمون و تجربه به وسیله کودکان است.
وی ادامه داد: موزه کودک در 500 مترمربع طراحی شده و دارای 5 غرفه و 3 کارگاه عملی است تا بتوانیم با مجموعه کمک‌های مربیان، این موزه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و کمک بسیار موثری برای آموزش غیرمستقیم کودکان فراهم می‌کند و یک مرکز پژوهشی خواهد بود.
زاهدی افزود: سه تن از اعضای کودک و نوجوان در جشنواره نقاشی بلغارستان حائز نشان نقره و دیپلم افتخار شده‌اند و مجموعا 58 اثر ارسال کرده بودیم و از ایران مجموعا 21 اثر در این جشنواره حائز رتبه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار جشنواره پویانمایی تهران، آثار پویانمایی و انیمیشن این جشنواره 12 الی 16 اسفند ماه برای کودکان و نوجوانان کانون استان نمایش داده خواهد شد و این انیمیشن‌ها در سه سطح کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند.
انتهای پیام

captcha