یادواره 174 شهید کارگری رشت برگزار شد
کد خبر: 3790010
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

یادواره 174 شهید کارگری رشت برگزار شد

گروه اجتماعی - ششمین یادواره 174 شهید کارگری شهرستان رشت با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در شرکت ایران پوپلین رشت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 24 بهمن ماه در ششمین یادواره 174 شهید کارگری شهرستان رشت که در شرکت ایران پوپلین رشت برگزار شد، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای از بین بردن نظام اسلامی به کار گرفتند، اما موفقیتی نداشتند.

وی به اداره کشور آمریکا توسط احمق ها اشاره کرد و افزود: اگر قرار است ترامپ گاودوش آمریکا را اداره کند، بسیجی های ما بهتر از پس اداره این کشور بر می آیند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه ایرانی با وجود تمام مشکلات سرسام آور توانسته در مقابل سلطه گران جهانی ایستادگی کند، متذکر شد: قبل از انقلاب اسلامی کمونیست ها ادعا داشتند ارتش سرخ شوروی می تواند دنیا را اداره کند، اما امروز پوتین، رئیس جمهور روسیه در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر مدیریت خاورمیانه می گوید باید ببینیم رهبر ایران در این مورد چه نظری دارد.

آیت الله فلاحتی به باور قدرت های دنیا به مدیریت نظام اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: بعضی ها در داخل به همه مسائل بدبین هستند و نمی دانیم چه زمانی می خواهند عینک بدبینی را از چشم خود بردارند.

وی با اشاره به اعمال تحریم به منظور براندازی حکومت ها توسط آمریکا در دنیا، بیان کرد: سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کردند، اما نظام اسلامی همچنان مقتدرانه ایستاده و به جلو پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: اکنون شاهد نابودی صدام و افول قدرت های سلطه گر هستیم و ایران اسلامی باقی مانده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فتنه سال 88 کمتر از جنگ هشت ساله نبود، خاطرنشان کرد: مدت 25 سال برای فتنه 88 سرمایه گذاری مالی، انسانی و سیاسی از درون و بیرون کشور کرده بودند و نیاز است این فتنه برای مردم ایران واکاوی شود.

امام جمعه رشت از هزینه 27 میلیارد دلاری عربستان به صدام در جنگ تحمیلی خبر داد و اظهار کرد: در فتنه سال 88 عربستان 25 میلیون دلار هزینه کرد.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران بر گرفته از اسلام است، بیان کرد: مردم برای دین خدا، رهبری و شهدا در صحنه ایستاده اند.

وی بر لزوم توجه مسئولان نسبت به مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: پایه های اقتصادی و بخش های زندگی مردم با تلاش کارگران زنده است. این در حالی است که گوشت کیلویی یکصد هزار تومان با حقوق ماهانه یک کارگر همخوانی ندارد.

آیت الله فلاحتی بر تلاش برای رضای خدا تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان باید به فکر کارگران باشند؛ ضمن اینکه بسیاری از گرانی ها معلول و نتیجه نبود نظارت درست است. همچنین بخش عمده ای از مشکلات جامعه ناشی از ضعف اراده بعضی از مسئولان است که برای کار کردن انگیزه ندارند.

انتهای پیام

captcha