اجرای تئاتر با حضور هنرمندان ناتوان و کم‌توان در بیجار
کد خبر: 3790021
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

اجرای تئاتر با حضور هنرمندان ناتوان و کم‌توان در بیجار

گروه فرهنگی- کارگردان تئاتر افسانه ننه ماهی گفت: مفتخریم برای اولین بار در سطح شهرستان بیجار تئاتری را به نمایش درآوریم که نقش آفرینان آن فرشتگان زمینی هستند.

زهرا محمدی، کارگردان تئاتر افسانه ننه ماهی امروز، ۲۴ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مفتخریم برای اولین بار در سطح شهرستان تئاتری را به نمایش درآوریم که نقش آفرینان آن فرشتگان زمینی هستند، فرشتگانی که پر پروازشان را نمی بینیم و با نگاه هایی حاکی از ترحم و فرصت ابراز وجود را از آنان می‌ستانیم.
وی افزود: نمایش افسانه ننه ماهی حاصل تلاش ۶ ماهه ۱۰ نفر از اهالی کمبودها و نقص‌هاست، حاصل تلاش اهالی آسمان آنان که از ما تنها باور و نگاه هایی مهربان تمنا می کنند و حالا چه شیرین است دیدن گل لبخند بر روی لب هایشان و چه تماشایی است ذوق و لذت آنان از باوری که به آنان داشته‌ایم.
محمدی بیان کرد: در حوزه روانشناسی، تئاتر درمانی وجود دارد و هدف اصلی از اجرای این تئاتر، تغییر نگاه مردم و افزایش اعتماد به نفس به کودکانی است که از نظر جسمی، حرکتی و ذهنی با انسان های عادی تفاوت‌هایی دارند.
لازم به ذکر است؛ این نمایش ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۶:۳۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی بر روی صحنه می‌رود .

captcha