برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی دانش‌آموزی شهرستان دیواندره
کد خبر: 3790026
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی دانش‌آموزی شهرستان دیواندره

گروه فعالیت های قرآنی- با آئین اختتامیه مسابقات قرآنی حضور نابغه قرآنی جهان اسلام حنانه خلفی و قاری برجسته کشوری عبدالرحمن امام قلی، با همکاری آموزش و پرورش امروز، 24 بهمن ماه در شهرستان دیواندره برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، با حضور نابغه قرآنی حنانه خلفی و قاری برجسته کشوری عبدالرحمن امام قلی آئین اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان دیواندره برگزار شد.
مالکی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دیواندره امروز، 24 بهمن ماه در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی دانش‌آموزی سخنانی اظهار کرد: توسعه فرهنگ قرآنی یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار است.
وی افزود: تلاش ما برای توسعه فرهنگ قرآنی به این دلیل است که از افتخار سربازی قرآن باز نمانیم، چراکه این جریان تحت هر شرایطی به نتیجه می‌رسد و هرگونه سستی از سوی ما، نتیجه‌ای جز منحرف شدن از مسیر قرآن را در پی نخواهد داشت.
مالکی بیان کرد: بر ما واجب است تا با بهره‌گیری و الگو برداری از قرآن و از دریچه عقل، علم، یقین و خویشتنداری در برابر هوس‌های شیطانی، رشد و کمال انسانی و اخلاقی را در خود تقویت کنیم که در صورت لانه کردن شیطان در دل ما از توفیق کلام حق و قرآن کریم محروم خواهیم شد.
گفتنی است، در ادامه برگزاری این محفل نابغه قرآنی حنانه خلفی ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پاسخگوی تعدادی از سئوالات قرآنی حاضرین شد؛ و استاد عبدالرحمن امام قلی هم در این محفل نورانی به تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید پرداخت و در پایان نیز جوایز نفرات برتر مسابقات قرآنی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha