فضای مجازی بهترین راهکار مبارزه با دشمن است
کد خبر: 3790027
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

فضای مجازی بهترین راهکار مبارزه با دشمن است

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه اگر نیروهای مومن فضای مجازی را خالی کنند، ضربه می‌خوریم، گفت: حضور افسران جنگ نرم در فضای مجازی بهترین راهکار مبارزه با دشمن است تا این افسران با تحلیل‌های خود، مقابل نفوذ دشمنان داخلی و خارجی بایستند.

فضای مجازی بهترین راهکار مبارزه با دشمن استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرزان قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عصر روز گذشته در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری فضای مجازی، رسانه و نشریات دانشجویی با رویکرد مهارت آموزی در تبریز با بیان اینکه اگر نیروهای مومن فضای مجازی را خالی کنند، ضربه می‌خوریم، گفت: حضور افسران جنگ نرم در فضای مجازی بهترین راهکار مبارزه با دشمن است تا این افسران با تحلیل‌های خود، مقابل نفوذ دشمنان داخلی و خارجی بایستند.

وی ادامه داد: معتقدم دنیای امروز، دنیای اطلاعات بوده و فضای مجازی و اینترنت نیز سنگرهای مقابله با تهاجم هستند‌.

قالیچی، با اشاره به روند برگزاری دومین جشنواره سراسری فضای مجازی، رسانه و نشریات دانشجویی، بیان کرد: سال گذشته ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود؛ اما امسال باتوجه به اقدامات انجام شده، ۳۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که نشانگر رشد بیش از سه برابری است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از انتخاب ۱۰ اثر برتر در این جشنواره خبر داد و افزود: برگزاری این جشنواره نمونه‌ای از مشارکت منطقه‌ای در برگزاری یک رویداد ملی بوده و از تمامی دست اندرکاران آن تشکر می‌کنم.

وی با تبریک فرا رسیدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: جشن چهل سالگی انقلاب در حالی با عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار شد که دشمن به دنبال ایجاد فضای تردید در جامعه و کم جلوه نشان دادن کارآمدی نظام و پیشرفت‌ها بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه چهل سالگی به معنای پختگی و نشاط است، خاطرنشان کرد: ایران در تولید علوم فضایی، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی و ... جهش داشته و در عین حال توانسته استقلال، مردم سالاری دینی و اقتدار خود را حفظ کرده و فرهنگ اسلامی را در دنیا گسترش دهد.

وی با تاکید بر اینکه دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، انرژی هسته‌ای و قدرت موشکی نیست، اظهار کرد: آمریکا توان هسته‌ای و قدرت موشکی ایران را تنها بهانه‌ای برای دشمنی قرار داده است. بر اساس فرمایشات رهبری، علت دشمنی آمریکا با ما آرمان متعالی ملت ایران، حرکت آنان در مسیر آینده روشن، زیر بار ظلم نرفتن، ظلم ستیزی، احیای اسلام ناب محمدی، دفاع از مظلومان، داشتن استقلال و .... است.

قالیچی با بیان اینکه آمریکا با ماهیت انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد، بیان کرد: انقلاب ما مورد توجه آزادی‌ خواهان دنیا قرار گرفته و با نظام سرمایه‌داری آمریکا به طور کامل در تناقض است.

قالیچی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را باید در کشتار مردم مسلمان در زمان انقلاب، حمایت از گروه‌های معاند، ترور شخصیت‌های برجسته نظام همچون شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید مدنی و ..، حمایت از رژیم عراق در حمله به ایران، تحریم‌های ظالمانه و ایجاد گروهک‌های تروریستی داعش و طالبان جست‌و‌جو کرد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام توسط مسئولان در این شرایط کنونی اهمیت فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: سئوالی در جامعه مطرح می‌شود که انقلاب برای ما چه کرده و فواید آن چه چیزی است؟ با مقایسه آماری وضعیت کنونی با زمان رژیم شاه شاهد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha