حمله تروریستی علیه سپاه، ناشی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است
کد خبر: 3790052
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

حمله تروریستی علیه سپاه، ناشی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است

گروه اجتماعی- استاندار سمنان با بیان اینکه بی‌تردید انجام حمله تروریستی علیه سپاه آن هم پس از قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در شکوه حضور آگاهانه و مشتاقانه در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن است گفت: شیرینی اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌‌های خلق شده نشان از عمق وحشت دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب ایران دارد.

حمله تروریستی علیه سپاه؛ ناشی از حضور مردم در راهپمایی 22 بهمن است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر،استاندار سمنان شب گذشته 24 بهمن در پی جنایت هولناک تروریست‌های تکفیری در حمله به اتوبوس حامل نیروی های جان بر کف سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه، شهادت جمعی از پاسداران وطن را تسلیت گفت.
آشناگر در این پیام آورده است؛ حادثه تلخ و جانکاه شهادت جمعی از مرزداران شجاع و غیور ایران اسلامی در محور خاش- زاهدان، در پی جنایت تروریستی پلیدترین دشمنان کوردل نظام و انقلاب، موجب تاثر و تالم شدید اینجانب شد.
در ادامه آشنگر یاداور شده؛ بی تردید انجام این اقدام ددمنشانه آن هم پس از قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در شکوه حضور آگاهانه و مشتاقانه در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن و شیرینی اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های خلق شده در چهل پنجره انقلاب، نشان از عمق وحشت و عصبانیت دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و ملت بزرگ ایران دارد.

به گفته استاندار سمنان این چنین بوسیله تروریست‌های تکفیری و از خدا بی‌خبر، دست به اقدام‌های کور و رذیلانه زده و دست خود را به خون پاک پاسداران رشید و رزمندگان غیور این سرزمین آلوده می‌کنند.
وی در این پیام متذکر شد؛ اینجانب ضمن محکوم کردن شدید این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از بهترین پاسداران وطن در این حادثه جانکاه را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، نیروهای نظامی و انتظامی، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض کرده و با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، از خداوند سبحان مسالت می‌کنم تا خون پاک این شهیدان گلگون کفن، همچون گذشته موجب عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی و خشک شدن ریشه کفر، الحاد و انحراف در سراسر گیتی شود.
گفتنی است  یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که شامگاه چهارشنبه پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون 27 تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و 13 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام

captcha