مولوی عبدالحمید حمله به اتوبوس سپاه را محکوم کرد
کد خبر: 3790060
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

مولوی عبدالحمید حمله به اتوبوس سپاه را محکوم کرد

گروه اجتماعی- امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی، حادثه تروریستی شب گذشته را که منجر به شهادت جمعی از پاسداران و مرزبانان کشورمان شد، تلخ و ناگوار خواند و آن را شدیداً محکوم کرد.

مولوی عبدالحمید حمله به اتوبوس سپاه را محکوم کرد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی، حادثه تروریستی شب گذشته را که منجر به شهادت جمعی از پاسداران و مرزبانان کشورمان شد، تلخ و ناگوار خواند و آن را شدیداً محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: بنده این اقدام تروریستی را قویاً محکوم می‌کنم و آن را در راستای منافع دشمنان کشور و دشمنان ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هر کسی، مردم سیستان و بلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایه آزادی و توسعه فراگیر هستند.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز ضمن محکوم کردن این حادثه، سه روز عزای عمومی در استان اعلام کرد.
مولوی عبدالرحمان سربازی، امام جمعه اهل سنت چابهار نیز با صدور پیامی، این حادثه تروریستی که در محور خاش – زاهدان رخ داد، را به شدت محکوم کرد و آن را از لحاظ شرعی و اخلاقی، غیرقابل توجیه دانست.
به گزارش ایکنا، شامگاه گذشته، طی انفجاری انتحاری در نزدیکی اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی وابسته به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی (مسیر خاش – زاهدان) جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
رسانه‌ها با استناد به یک کانال تلگرامی گزارش داده‌اند گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده گرفته است.
هنوز آمار دقیقی از تعداد شهدا و مجروحان این حادثه اعلام نشده است.

انتهای پیام

captcha