انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان
کد خبر: 3790072
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان

گروه فرهنگی- طی حکمی نبی‌الله خدابخشی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان منصوب شد.

انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، طی حکمی امروز 25 بهمن از سوی فاضل نظری رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نبی الله خدابخشی به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان منصوب شد .

نظری در این حکم هدف محوری کانون پرورش فکری را به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان دانست وگفت: تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم خطاب به خدابخشی آورده است: امیدوارم به فضل خدای متعال و به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی و کارکنان این نهاد در استان سمنان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثر برداشته شود.

خدابخشی، رئیس حوزه هنری استان‌های سمنان و مازندران و همچنین عنوان معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان را در پرونده کاری خود دارد.

گفتنی است توسعه و ترویج ادبیات کودکان و نوجوانان، کمک به توسعه و تکمیل کتاب‌خانه‌های عمومی، مساجد، مدارس برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ادبی، هنری و فرهنگی مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان است.

گفتنی است مهدی جمال مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان بوده است.

انتهای پیام

captcha