واگذاری 764 فقره انشعاب رایگان به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3790082
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

واگذاری 764 فقره انشعاب رایگان به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 764 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان طی 9 ماهه امسال از مزایای انشعابات رایگان بهره‌مند شدند.

واگذاری 764 فقره انشعاب رایگان به مددجویان زنجانیهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری 764 انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است که 538 مورد از این خدمات به مددجویان ساکن در مناطق روستایی و22 مورد در مناطق شهری ارائه‌ شده است.
این مسئول افزود: در 9 ماهه امسال 122 فقره انشعاب برق، 127 فقره انشعاب آب و 424 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان زنجان واگذار شده است.
صفری یادآور شد: مددجویان تحت حمایت این نهاد که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و انشعابات فاضلاب معاف هستند.
وی بیان کرد:41 خانوار مددجوی تحت حمایت استان زنجان در 9 ماهه امسال از معافیت‌های پرداخت پروانه ساختمانی، 24 فقره عوارض شهرداری و 26 مورد هزینه انشعاب فاضلاب، معاف شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی به خصوص در مناطق محروم و کم‌برخوردار تلاش می‌کند تا از این طریق ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از خدمات نظام مقدس ولایی شیرین‌تر کند.
انتهای پیام
captcha