نماینده ولی فقیه در استان کرمان درگذشت حجت‌الاسلام زادسر را تسلیت گفت
کد خبر: 3790085
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

نماینده ولی فقیه در استان کرمان درگذشت حجت‌الاسلام زادسر را تسلیت گفت

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز پنجشنبه، 25 بهمن درگذشت حجت‌الاسلام علی زادسر نماینده ادوار شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و امام جمعه سابق اسدآبادرا تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از دفتر امام جمعه کرمان ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پی درگذشت حجت‌الاسلام علی زادسر جیرفتی نماینده ادوار شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و امام جمعه سابق اسدآباد پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است: درگذشت روحانی مجاهد جناب حجت‌الاسلام علی زادسر، امام جمعه سابق اسدآباد و نماینده ادوار شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی که همواره خود را طلبه بسیجی می‌‌خواند، تسلیت و تعزیت می‌گویم.
ایشان از مبارزان سیاسی رژیم شاهنشاهی و از جانبازان جنگ هشت ساله بود که هیچ‌گاه در ادای تکلیف دینی و رسالت اجتماعی و تبلیغی خود احساس خطر نکرد و حوادث پر فراز و نشیب حیات چهل ساله انقلاب در عزم و اراده او خللی وارد نکرد.
تلاش و کوشش بی‌دریغ برای حمایت از اصل انقلاب و ولایت فقیه، او را به یکی از چهره‌های خدوم و نجیب جمهوری اسلامی تبدیل کرد، خداوند منان این مبلغ مجاهد را رحمت کند و او را بر سر خوان پربرکت استاد و مربی‌اش حضرت امام (ره) و یاران شهیدش مهمان گرداند.
انتهای پیام

captcha