توجه به مکتب امام راحل لازمه پیشرفت کشور است
کد خبر: 3790121
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

توجه به مکتب امام راحل لازمه پیشرفت کشور است

گروه اجتماعی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، توجه به مکتب امام راحل را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: در طول انقلاب هر زمان نگاهمان به درون و ظرفیت‌های مردم بود و به مردم اعتماد کردیم رشد کردیم و هر جا چشممان به بیرون بود و مردم را دست کم گرفتیم و مکتب امام را فراموش کردیم شکستمان حتمی بوده است.

توجه به مکتب امام راحل لازمه پیشرفت کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدقمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در اختتامیه جشن چلگی انقلاب در تبریز با اشاره به حماسه کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی بزرگوارانه حساب ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مسئولان و دشمنی دشمنان را با آرمان‌های الهی تفکیک کردند.

وی توجه به مکتب امام راحل را لازمه پیشرفت کشور دانست و افزود: در طول انقلاب هر زمان نگاهمان به درون و ظرفیت‌های مردم بود و به مردم اعتماد کردیم رشد کردیم و هر جا چشممان به بیرون بود و مردم را دست کم گرفتیم و مکتب امام را فراموش کردیم شکستمان حتمی بوده است.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه الگوهای پیشرفت را با اقتدار طی می‌کنیم و به قله‌های بلندی خواهیم رسید گفت: بیش از 40 سال است که مردم هزینه می دهند و حقشان است که به قله های رفیع پیشرفت برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه هنر اصلی امام خمینی(ره) را وحدت دانست و تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی، حوزه و دانشگاه و وحدت بین گروه‌های مختلف دانشگاهی، تنها محدود نمونه‌هایی از وحدت طلبی‌های امام راحل(ره) هستند، بطوری که در جامعه امروزی باید از اختلافات کاسته و به وحدت اضافه کنیم.

وی همچین، مساجد را نماد اتحاد در مفاهیم اسلام خواند و ابراز کرد: مساجد در فرهنگ ایرانی-اسلامی مانند سنگری در مقابل دشمنان هستند، که کاستی های مساجد هیچ تغییراتی در این مسئولیت مساجد ایفا نمی‌کنند و بار سنگین مساجد به دوش انجمن های اسلامی است.

انتهای پیام

captcha