بازدید ۴ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب
کد خبر: 3790127
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

بازدید ۴ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد-رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۴ هزار نفر از مردم استان از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان بازدید کردند، گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از تاریخ ۱۸ الی ۲۵ بهمن ماه در ارومیه دایر شده بود.

بازدید بیش از ۴ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی، از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۵ بهمن ماه، در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان، ضمن تبریک ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: عصر جدید و ورود به مرحله خودسازی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی که در بیانیه مهم و رهنمود‌دهنده مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب بیان شده، آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم با حضور دشمن‌شکن خود برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی افزودند، خاطرنشان کرد: از بین 17 هزار برنامه‌ای که توسط 23 کارگروه ستاد اجرائی و 13 کارگروه تخصصی شورای سیاست‌گذاری استان که با مدیریت موفقیت‌آمیز و پرزحمت و سنگین نماینده ولی فقیه در استان اجرا شده بود، تشکیل نمایشگاه از آن برنامه‌های پردغدغه بود که از مردادماه برای آن برنامه‌ریزی شده بود.
شکرنیا افزود: دستاورد بزرگ انقلاب ما استقلال کشور، آزادی ملت و برپایی بی نظیر یک حکومتی که بر آموزه‌های دینی مبتنی بود، اما در کنار آن دستاوردهای تحسین برانگیز در حوزه های داخلی و خارجی نیاز به تبیین داشت و با زحمات ادارات و تلاش‌های مسئولین و مجموعه سپاه ارومیه این مهم محقق شد.
وی ادامه داد: ۱۱۰ غرفه پیش‌بینی شده بود و از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ماه نهادها نسبت به ارائه خدمات رایگان و ارزان اقدام کردند و ۲۴ نشست خبری توسط کارگروه اطلاع‌رسانی در راستای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شد.
رئیس ستاد اجرائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی تصریح کرد: در طول این مدت ۷ تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب، ۵ برنامه جنبی دارای پیام و شاد، از سوی شهرداری، کانون مساجد، حوزه هنری و بسیج هنرمندان اجرا شد و
تعداد بازدیدکنندگان به طور متوسط بیش از ۴ هزار نفر روزانه بوده است.
انتهای پیام

captcha