آغاز چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در گیلان
کد خبر: 3790140
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

آغاز چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در گیلان

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان، گفت: مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، هاشم اسماعیلی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان امروز، 25 بهمن ماه در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان که در سالن المپیک رشت برگزار شد، اظهار کرد: این دوره مسابقات قرآنی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه‌ها و درس‌های قرآنی برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به حضور بیش از 150 شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان گیلان، گفت: این دوره از مسابقات با مشارکت موسسه قرآن و عترت تسنیم وحی، هیات کوهنوردی استان، موسسه جلوه‌های باران و با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha