پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی در پی شهادت جمعی از پاسداران
کد خبر: 3790149
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی در پی شهادت جمعی از پاسداران

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی حادثه تروریستی زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پی شهادت جمعی از پاسدارانبه گزارش ایکنا لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مردم خرم‌آباد در پی وقوع حادثه تروریستی اتوبوس حامل پاسداران حافظ مرزهای جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بدون تردید حماسه پر شکوه 22 بهمن موجب عصبانیت شدید استکبار جهانی و ایادی آنان به خصوص عناصر پلید و کینه توز تروریست‌ها گردیده است آنان که تلاش بسیار کردند تا مانع این حرکت معجزه آسا گردند لیکن زمانی که به اهداف پلید خود نرسیدند، دست به جنایت کور زده و تعدادی از نیروهای مرزبانی سپاه را به شهادت رساندند هر چند این حادثه تلخ برای ملت ایران دردناک بوده است لیکن این حوادث و ترورهای کور مردم ما را متحد تر و مقاوم‌تر می‌گرداند و قطعا نیروهای مسلح مقتدر و شجاع انتقام این شهیدان والامقام را خواهند گرفت و پاسخ محکمی به آنان خواهند داد.

اینجانب شهادت جمعی از نیروهای سپاه از حافظان مرزهای میهن اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان، از جمله شهید عبدالرضا بروجی از پاسداران شهرستان بروجرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و به عموم ملت، ب‌ویژه به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان شفای مجروحان این حادثه را مسئلت دارم.

شهادت یک لرستانی در حادثه تروریستی زاهدان
عبدالرضا بروجی اهل لرستان، در پی حادثه تروریستی، شامگاه چهارشنبه، 24 بهمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یادآور می‌شود، اتوبوس حامل پاسداران انقلاب اسلامی که پس از اتمام ماموریت مرزبانی به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس در محور خاش ـ زاهدان در حال بازگشت به وطن خود بودند به‌وسیله خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی 27 تن از رزمندگان اسلام شهید و 13 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام

captcha