شرایط اقتصادی امروز در شان ملت ایران نیست/ همدلی راه برون‌رفت از مشکلات
کد خبر: 3790150
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

شرایط اقتصادی امروز در شان ملت ایران نیست/ همدلی راه برون‌رفت از مشکلات

گروه فرهنگی- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات برخی از مردم در زمینه‌های اقتصادی، گفت: این وضعیت در شان ملت ایران نیست.

شرایط اقتصادی امروز در شان ملت ایران نیست/ همدلی راه برون‌رفت از مشکلات

به گزارش ایکنا از البرز، عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهرکرج، 25 بهمن در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهارکرد: اقتدار و صلابت ایران امروز را مدیون فجرآفرینان، شهدا، امام شهدا و همه کسانی که وقت گذاشتند تا بزرگ‌ترین رویداد تاریخی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد هستیم.
وی افزود: علی‌رقم تهدیدهای زیاد توسط دشمنان و بحران‌های اقتصادی، مشارکت آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌ها، نظام مقدس اسلام توانست استقامت کند و جشن 40 سالگی خود را بگیرد.
زارع اضافه کرد: دشمنان هنوز هم تلاش می‌کنند تا کار بزرگ مردم ایران را تحت تاثیر قرار دهند و وحدت مردم این اجازه را به آنان نمی‌دهد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به مشکلات برخی از مردم در زمینه‌های اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این در شان ملت ایران نیست، گفت: این شرایط به ما تحمیل شده و برای بیرون آمدن از وضع کنونی باید با همدلی پایه‌های انقلاب را محکم‌تر کنیم و به اصولی که داریم پایبندتر باشیم.
زارع گفت: باید همه آحاد جامعه اسلامی، خارج از دسته‌بندی‌های مرسوم، دست به دست هم دهیم تا حتی محاصره و تحریم‌های اقتصادی هم نتواند کوچک‌ترین لطمه‌ای به کشور ما وارد کند.
این عضو شورا در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با کار زیاد و سلامت در امور بتوانیم خدمت‌رسان خوبی برای مردم کرج باشیم و دهه پنجم برای ایران اسلامی دهه پر خیر و برکتی باشد.
انتهای پیام

captcha