برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حمص سوریه
کد خبر: 3790182
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حمص سوریه

گروه بین‌الملل - اداره اوقاف استان حمص سوریه با دفتر نمایندگی رهبری در سوریه و همراهی گروه‌های مردم نهاد، در مراسمی، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش ایکنا به نقل روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر انقلاب در سوریه، روز چهارشنبه در رأس هیئتی به جهت شرکت در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان حمص سوریه به این استان سفر کرد.

طبق گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، این مراسم توسط گروه‌های‌ مردم‌نهاد و با هماهنگی و مشارکت استانداری و اداره اوقاف و امور مذهبی استان حمص برگزار شد و شماری از مسئولان ارشد نظامی، سیاسی و بسیاری از علماء و بزرگان ادیان و مذاهب مختلف و عموم مردم استان حمص حضور داشتند.

آیت الله طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه، فرمانده ارتش و مدیر کل اوقاف استان حمص و مقام عالی مسیحیت استان حمص از جمله سخنرانان اصلی این مراسم بودند.

طبق این گزارش، در ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از استان‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی سوریه مراسم‌ها و جشن‌های مختلفی برگزار شده است.

 

captcha