رزمایش پدافند غیرعامل در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3790210
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

رزمایش پدافند غیرعامل در سمنان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سمنان از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل با موضوع مصونیت‌سازی زیرساخت‌ها همراه با تخلیه اضطراری در شهرک پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

رزمایش پدافند غیرعامل در سمنان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از سمنان، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان، روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که با موضوع مصونیت‌سازی زیرساخت‌ها همراه با تخلیه اضطراری در شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان برگزار شد، گفت: ۵۰۰ کارمند سمنانی از مجموعه ادارات و دستگاه‌های خدماتی در این رزمایش حضور داشتند که ارتقای آمادگی در برابر مخاطرات هدف این رزمایش بود.
دانایی ادامه داد: رزمایش پدافند غیرعامل هم‌زمان با سایر نقاط کشور در این شهرستان برگزار شد که این برنامه تمرینی برای مقابله با تهدیدها و رویکردی مهم در کاهش خسارت‌های احتمالی در زمان حوادث غیرمترقبه محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه سناریوی این رزمایش بروز حادثه در شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان، فرود بالگرد، امدادرسانی و برپایی ۴۰ چادر اضطراری برای اسکان مصدومان بود، متذکر شد: این رزمایش با برنامه‌ریزی اصولی خوشبختانه با موفقیت انجام شد.
فرماندار سمنان افزود: آموزش تنها راه مقابله با تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی در کشور است که در این راستا دو هزار شهروند سمنانی در حاشیه این رزمایش، آموزش های لازم برای مقابله با مخاطرات را دریافت کردند.
دانایی مشارکت مردم در رزمایش پدافند غیرعامل را خوب توصیف کرد و گفت: از یک هفته قبل آموزش‌های لازم برای برگزاری این رزمایش به سکنه شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان ارائه شد و امروز شاهد همکاری خوبی از سوی مردم بودیم.
انتهای پیام

captcha