۲۲ بهمن؛ عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت برابر دشمنان
کد خبر: 3790213
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

۲۲ بهمن؛ عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت برابر دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سمنان با بیان اینکه 22 بهمن به‌عنوان عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت برابر دشمنان بود، گفت: خاورمیانه به‌عنوان موقعیتی استراتژیک همواره مورد طمع دشمنان بوده که باید آمادگی مقابله با خطرات در نظر گرفته شود.

22 بهمن؛ عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت در برابر دشمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان عصر روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در حاشیه سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان سمنان با بیان اینکه درزمینهٔ پدافند غیرعامل، استان سمنان نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها از جمله برقی کردن خطوط ریلی و توسعه دولت الکترونیک است، اظهار کرد: باید در ستاد بازآفرینی کشور به برخی استان‌ها ازجمله سمنان توجه بیشتری شود تا زمینه حضور سهل و آسان در این مناطق فراهم باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه 22 بهمن به‌عنوان عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت برابر دشمنان بود افزود: خاورمیانه به‌عنوان موقعیتی استراتژیک همواره مورد طمع دشمنان بوده که باید آمادگی مقابله با خطرات در نظر گرفته شود.

به گفته وی؛ یکی از دغدغه مهم مسئولان و مردم تهیه آب برای استان سمنان است که تأمین آب از دیگر استان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد زیرا توسعه استان سمنان به تأمین آب وابستگی دارد که با توجه به خشک و نیمه‌خشک بودن استان و پهنه کویری، نیاز به توجه جدی به این امر است.

انتهای پیام

captcha