نرم‌افزار «میقات حج» تولید شد
کد خبر: 3790220
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

نرم‌افزار «میقات حج» تولید شد

گروه فناوری اطلاعات ــ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) نرم‌افزار میقات حج را تولید کرد.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار «میقات حج» به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) و همکاری حوزۀ نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تولید شد.

متن 100 شماره از فصلنامه فرهنگی، اجتماعی، سياسی و تاريخ ميقات حج مشتمل بر موضوعات متنوع مرتبط با حج و زيارت، محتوای علمی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهد.

جست‎‌وجو به روش‌‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست كتاب‌‌های برنامه، قابلیت مقایسه بین متون، امکان محدود کردن دامنه نمایش و جستجو، دسترسی به متن قرآن کریم، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه و نیز امکان یادداشت برداری ازجمله قابلیت‌های پژوهشی این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

همچنین ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست مقالات فصلنامه، امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، ارتباط متن و فهرست مقالات فصلنامه با بخش‌های دیگر برنامه و قابلیت‌های پژوهشی به همراه امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن از دیگر قابلیت‌های این نرم‎افزار است.
 
برای آشنایی بیشتر با این نرم‎افزار و دریافت آن اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام
captcha