اجرای ۷۵ طرح خودکفایی ویژه مددجویان کمیته امداد پاتاوه
کد خبر: 3790248
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

اجرای ۷۵ طرح خودکفایی ویژه مددجویان کمیته امداد پاتاوه

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پاتاوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۵ طرح خودکفایی با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان برای مددجویان این اداره و اقشار نیازمند اجرا شده است.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، جهانبخش بزرگ امید، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاتاوه روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری، اظهار کرد: یکی از مهم‌ ترین اهداف و برنامه‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار است.
وی افزود: در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون 75 فرصت شغلی با اعتبار یک میلیارد و 735 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند ایجاد شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاتاوه با بیان اینکه برگزاری دوره‌‌های آموزشی در زمینه اشتغال از فعالیت‌های کمیته امداد برای مددجویان است، اضافه کرد: در این زمینه 32 نفر از مددجویان با اعتبار 10 میلیون و 313 هزار تومان در دوره‌ های آموزشی مهارت‌ آموزی و پایدارسازی مشاغل در سال جاری شرکت کردند.
بزرگ امید پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه کارگشایی را یکی دیگر از برنامه‌‌های کمیته امداد پاتاوه در سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه 881 میلیون تومان تسهیلات به 244 نفر از مددجویان و سایر اقشار نیازمند به‌ منظور حل مشکلات ضروری آنها پرداخت‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه 656 یتیم و فرزندان محسنین این نهاد از حمایت حامیان بهره‌ مند هستند، گتصریح کرد: حامیان نیکوکار در سال جاری 446 میلیون و 788 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌ اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاتاوه جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج پرداختی به زوج‌‌های جوان را 174 مورد با اعتبار 465 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: پرداخت 1093 موردی ویژه با بیش از 128 میلیون تومان اعتبار از دیگر اقدامات کمیته امداد پاتاوه برای نیازمندان این نهاد است.
انتهای پیام

captcha