بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران در پی شهادت جمعی از پاسداران
کد خبر: 3790264
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران در پی شهادت جمعی از پاسداران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در پی حادثه تروریستی زاهدان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان تهران با صدور بیانیه‌ای، حادثه تررویستی جاده خاش ـ زاهدان را محکوم کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است؛
«بسم رب الشهداءوالصدیقین
«شهداء در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون‌اند»
بار دیگر صهیونیزم بی‌ریشه و جیره‌خواران کثیف ابلیس رجیم که از رشد و تعالی هابیلیان و پیروان ملت ابراهیم(ع) و شیفتگان محمد و آل محمد(ص) به خشم آمده‌اند، منفعل و کوردلانه، دست پلید خود را به خون پاک و مطهر جوانان برومند حافظ دین و ناموس و شرف امت اسلامی ایران، آغشته کردند.
یاران خمینی کبیر، گوش به فرمان خلف صالح او حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، از جان‌فشانی در راه قرآن و اهل بیت و حفاظت از سرمایه‌های انسانی - اسلامی دریغ ندارند و به یاری هر مظلومی که در سراسر جهان فریاد ظلم‌ستیزی سر بدهد بر می‌خیزند.
اتحادیه در کنار جامعه قرآنیان، جنایت جنایت‌پیشگان محور صهیونیستی غربی- عربی - عبری را محکوم نموده و ضمن تبریک و تهنیت به پدران و مادران شهیدان که چنین بزرگ‌مردانی را تربیت نموده‌اند ،آرزوی علو درجات معنوی برای شهداء گرانقدر را دارد و از درگاه خداوند منان، سلامتی جانبازان حادثه تروریستی را مسئلت می‌نماید و صبر جمیل و اجر عظیم را برای بازماندگان و امت شهیدپرور از درگاه خداوند یکتا خواهان است.
باطل همیشه محکوم به نابودی است و حق همیشه پیروز و جاودانه است.
اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان تهران»
انتهای پیام

captcha