برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در همدان
کد خبر: 3790268
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» امروز، 26 بهمن‌ماه در مجتمع بوعلی سینای در حال برگزاری است.

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدها متان» در همدان

حمیدرضا ناهیدی‌فرد، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» امروز جمعه، 26 بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان، بهار، رزن، فامنین و اسدآباد برگزار شد و امروز مرحله شهرستانی این مسابقات در حال برگزاری است.

ناهیدی‌فر با بیان اینکه این مسابقات ویژه رده سنی 7 تا 16 سال است، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان مسابقات در رشته‌های حفظ جزء 30، قرائت ترتیل، اذان، قرائت نماز ویژه برادران و خواهران با هم به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به تعداد ثبت نام‌کنندگان هر رشته اشاره و بیان کرد: در رشته حفظ جزء ۳۰ بیش از 140 نفر، قرائت ترتیل 18 نفر، اذان 5 نفر، قرائت نماز 25 نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: این مسابقات قرآنی با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در رقابت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

ناهیدی‌فرد با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات 10 اسفند برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این مرحله نفرات برتر هر رشته به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام

captcha