باور وعده‌های الهی یکی از رموز موفقیت فردی و اجتماعی است
کد خبر: 3790284
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

باور وعده‌های الهی یکی از رموز موفقیت فردی و اجتماعی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مؤمنان واقعی باور به وعده‌ها و سنت‌های الهی است، گفت: باور وعده‌های الهی در دنیا و آخرت یکی از رموز موفقیت در عرصه فردی و اجتماعی است.

باور وعده‌های الهی یکی از رموز موفقیت فردی و اجتماعی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تحقق وعده‌های الهی مشروط به ایمان قلبی و عمل صالح است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مؤمنان واقعی باور به وعده‌ها و سنت‌های الهی است، افزود: باور وعده‌های الهی در دنیا و آخرت یکی از رموز موفقیت در عرصه فردی و اجتماعی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت ایران راه رفع مشکلات را زانو زدن برابر کفار و بیگانگان و سازش نمی‌دانند، تصریح کرد: اتفاق تروریستی در سیستان و بلوچستان نشان از خوی وحشی دشمنان و معاندان دارد اما ملت ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

نصیرایی با بیان اینکه مشکلات با تکیه بر ظرفیت داخلی حل می‌شود، افزود: انتظار این است در استانی که ظرفیت‌های عظیم معدنی و طبیعی دارد، جوانان گرفتار بیکاری و مردم دچار محرومیت و فقر نباشند که این امر حرکت جهادی مدیران و مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در آستانه دهه پنجم انقلاب، اظهار کرد: در این بیانیه وضعیت حال و رسالت آینده به درستی ترسیم شده و رهبری وظیفه اصلی برای گام‌های آینده را بر دوش جوانان گذاشتند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش جمهوریت نظام اسلامی را تقویت کرد و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشت.

نصیرایی یادآور شد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های متعددی برای دوستان و دشمنان داشت که مهم‌ترین آن پیام عظمت، قدرت اتحاد ملت ایران بود.

انتهای پیام

captcha