انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت/ هراس استکبار جهانی از تداوم انقلاب
کد خبر: 3790299
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت/ هراس استکبار جهانی از تداوم انقلاب

گروه سیاست واقتصاد ــ امام‌ جمعه موقت اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی خاش و شهادت جمعی از پاسداران، بیان کرد: این نوع اقدامات، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان است. اما به زودی انتقام شهدا را خواهیم گرفت.

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت/ استکبار جهانی از تدام انقلاب هراس دارد

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام‌ جمعه موقت اصفهان، امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به اهمیت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا برکات بسیاری برای انسان به ارمغان می‌آورد، به طور مثال شیطان نمی‌تواند انسان متقی را فریب‌دهد؛ اما کسانی که از خدا غافل شوند، دست به کارهای ناپسند و جنایت‌های شیطانی خواهند زد.
وی با اشاره به معاد و اهمیت آن در قرآن افزود: خداوند در آیات متعدد قرآن از معاد نام برده و از پیامبر(ص) خواسته که ایشان به وجود قیامت قسم یاد کند و این نشان‌دهنده جایگاه و عظمت موضوع معاد است.
امام‌ جمعه موقت اصفهان بیان کرد: انسان باید در دنیا تلاش کند، اما این تلاش نباید باعث غفلت از معاد و آخرت شود. باید خود را برای قیامت نیز آماده کنیم، زیرا زمان مرگ که فرابرسد، دیگر فرصتی برای انجام امور خوب و جبران خطاهای گذشته نیست.
میردامادی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دشمن همواره به دنبال این است که از طریق شیوه‌های مختلف، مردم ایران را از حضور در راهپیمایی‌ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن باز دارد، اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن هم در یک روز بارانی، نشان داد که تلاش دشمنان بی‌فایده و بی‌نتیجه است.
وی ادامه داد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و انقلاب رشد کرده و به یک درخت تنومند تبدیل شده است. استکبار جهانی از تدام این انقلاب هراس دارد.
امام‌ جمعه موقت اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی خاش و شهادت جمعی از پاسداران، بیان کرد: این نوع اقدامات، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان است. اما به زودی انتقام شهدا را خواهیم گرفت.
میردامادی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع این شهدا که قرار است فردا در اصفهان برگزار شود، گفت: انتظار می‌رود مردم شهیدپرور اصفهان، فردا، 27 بهمن‌ماه در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدا حضور پرشوری داشته باشند.
وی با اشاره به مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این پیام، رهنمودها و راهنمایی‌های مهمی به مردم و مسئولان ارائه داده‌اند که اجرای آن نیازمند عزم و همت مسئولان است.
انتهای پیام

captcha