برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج
کد خبر: 3790340
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین بزرگداشت عروج ۶۶ مسافر و خدمه هواپیمای تهران ـ یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید‌‌محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت جان‌باختگان سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم یادبود 66 مسافر و خدمه هواپیمای تهران ـ یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان هفته آینده برگزار می‌شود.
وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این مراسم شد و افزود: این مراسم یادبود با حضور مقامات کشوری و استانی و خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی برگزار می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دستگاه‌های متولی و اجرایی استان با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره آن کبوتران آسمانی و پاسداشت آن روزهای سخت امدادرسانی در استان این مراسم را برگزار می‌کنند.
یادآورمی‌شود، هواپیمای ATR تهران ـ یاسوج 29 بهمن‌ماه 96 در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد که به علت سخت‌گذر بودن و بارش بیش از 3 متری برف عملیات جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان به طول انجامید و چهارم تیرماه 97 پایان عملیات در دنا اعلام شد.
انتهای پیام

captcha