جان‌مایه انقلاب اسلامی توحید است
کد خبر: 3790359
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

جان‌مایه انقلاب اسلامی توحید است

گروه اجتماعی ــ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جان‌مایه انقلاب اسلامی توحید است، گفت: روح توحید بسیار مهم است و اسلام انقلابی یعنی توحیدی که شرک ندارد.

جان مایه انقلاب اسلامی توحید استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، ۲۷ بهمن‌ماه در نشستی با مدیران و کارشناسان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه جامعه دینی نیازمند افراد دین‌شناسی است که اهل تفکر و تفقه در دین باشند، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای با مسائل دینی آشنا نباشد، جهل و حماقت آن جامعه را فراخواهد گرفت.
وی علت اصلی گرفتاری‌ها و مشکلات ما در جامعه را جهل در مسائل دانست و ادامه داد: حوزه علمیه جای فقه، اصول، منطق، فلسفه و کانون پاسخگویی به تفکر در دین است که باید نوجوانان و جوانان را به تحصیل در حوزه علمیه تشویق کرد و خانواده‌ها نیز باید سعی در آموزش جوانانشان در حوزه‌های علوم دینی باشند.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: علت پیروزی انقلاب اسلامی و پایدار بودن آن یکدلی ملت ایران بوده و است؛ انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد که هر کجا عدالت و یکدلی مردم باشد آن جامعه پابرجا خواهد بود.
میرمحمدیان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنیای جاهلیت مدرن فهماند که به غیر از قدرت‌های پوشالی، قدرت معنوی دیگری نیز وجود دارد که با هیچ معیاری قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه تبیین اسلام ناب، رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: طبق فرموده امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: جان مایه انقلاب اسلامی توحید است و اسلام انقلابی یعنی توحیدی که شرک ندارد.
انتهای پیام

captcha