مراسم تشییع شهید لرستانی مدافع وطن برگزار می‌‏شود
کد خبر: 3790370
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
فردا؛

مراسم تشییع شهید لرستانی مدافع وطن برگزار می‌‏شود

گروه اجتماعی ــ جزئیات مراسم تشییع و بزرگداشت شهید عبدالرضا بروجی از شهدای لرستانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اعلام شد.

اعلام زمان و مکان تشییع شهید عبدالرضا بروجیبه گزارش ایکنا از لرستان، جزئیات مراسم تشییع و بزرگداشت شهید عبدالرضا بروجی، از شهدای لرستانی حادثه تروریستی زاهدان اعلام شد.
بر اساس این گزارش پیکر شهید عبدالرضا بروجی ظهر امروز شنبه، 27 بهمن در زادگاه خود از مسجد جامع شهر چمن‌سلطان الیگودرز بدرقه خواهد شد و محفل بزرگداشتی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع وطن روز یک‌شنبه، بیست و هشتم بهمن ساعت ۹ صبح در بروجرد برگزار می‌شود این در حالی‌است که امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجرد از عموم مردم جهت حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند.

یادآور می‏‌شود، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش‌العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری شامگاه چهارشنبه، بیست و چهارم بهمن یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که به‌وسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش ـ زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

captcha