تجلیل از 1200 دانش‌آموز منتخب قرآنی در تربت جام
کد خبر: 3790403
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

تجلیل از 1200 دانش‌آموز منتخب قرآنی در تربت جام

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی آئینی 1200 دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت، نماز و امور فرهنگی هنری تربت جام تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آئین تجلیل از ۱۲۰۰ دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت، نماز و امور فرهنگی هنری در مرحله کشوری، استانی و شهرستانی باحضور امام جمعه، فرماندار، مدیران اجرایی، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در محل تالار جامی تربت جام برگزار شد.

مرتضی حمیدی، فرماندار تربت جام ۲۴ بهمن ماه در جمع ۱۲۰۰ دانش‌آموز مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: باید زیبایی‌های هنر انقلابی تبیین و معیار الهی و ارزشی آن معرفی شود و پیروزی‌های نظام، دولت و حاکمیت را باید با زبان هنر روایت کرد.

وی افزود: فرهنگ اصیل اسلام، قرآن و انقلاب باید در قالب هنر به نسل جدید تبیین شود چرا که شرایط کشور به‌گونه‌ای است که عده‌ای معاند در صدد این هستند تا ذهن جوانان و نوجوانان نسل چهارم را به سمت و سوی دیگری منحرف کنند.

حمیدی تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر و به‌ویژه حوزه قرآن نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد؛ با تجلیل از نخبگان در این حوزه، تقوا، بصیرت‌، امید، نشاط و شادمانی به جوانان تزریق و آن‌ها با روحیه امید و نشاط در میادین مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری گام‌های مؤثرتری خواهند برداشت.

غلامرضا بهرام‌پور، مدیر آموزش و‌ پرورش تربت جام نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: از مجموع ۱۲۰۰ دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری تعداد ۱۵۸ نفر رتبه‌های کشوری و استانی را کسب کردند.

بهرام‌پور خاطرنشان کرد: به هر یک از دانش‌آموزان منتخب نیز هدایایی از جمله قرآن، دیوان حافظ، کارت هدیه، لوح سپاس و ... تقدیم شد.

علیرضا سروی

انتهای پیام

captcha