نفاق و غفلت از آموزه‌های قرآنی؛ مهم‌ترین آسیب پیشروی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3790446
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

نفاق و غفلت از آموزه‌های قرآنی؛ مهم‌ترین آسیب پیشروی انقلاب اسلامی

گروه سیاسی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اکنون و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نفاق و غفلت نسبت به قرآن مهم‌ترین آسیب‌هایی است که این انقلاب را تهدید می‌کند.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف‌حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز، 27 بهمن در جمع کارکنان این اداره‌کل با اشاره به شباهت‌های انقلاب اسلامی با انقلاب پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام اظهار کرد: به خوبی می‌توان از فرمایشات حضرت زهرا(س) چالش‌های انقلاب نبی مکرم اسلام(ص) را با شرایط کنونی امروز کشور مقایسه کرد و به تشابهات بسیار آن پی برد.
وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) با قیام خود حکومت طاغوت را از بین برد و پس از آن هم ائمه معصومان در همه دوران در حال مبارزه با طاغوت‌های زمان خود بودند و این مهمترین وجه مشترک با انقلاب اسلامی است که از بدو تولد تاکنون در حال مبارزه با طاغوت‌های زمان بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در کلام حضرت زهرا(س) از نفاق و غفلت نسبت به قرآن به عنوان مهمترین آسیب‌های اسلام پس از نبی مکرم اسلام نام برده شده است.
حجت‌الاسلام کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: این حضور حماسی مشت محکمی بر دهان همه یاوه گویان جهانی در خصوص به بن بست رسیدن انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که علیرغم تمام مشکلات موجود به آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب پایبند هستند.
حسینی‌کوهستانی اضافه کرد: اکنون و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز نفاق و غفلت نسبت به قرآن مهمترین آسیب‌هایی است که این انقلاب را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در کشور گفت: در صورت کنار گذاشتن جریانات و جناح بندی‌های سیاسی بسیاری از مشکلات کشور حل شده است.

انتهای پیام

captcha