تشریح اقدامات ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات
کد خبر: 3790463
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

تشریح اقدامات ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات به تشریح اقدامات انجام‌شده این ستاد پرداخت.

مهدی حضوری، دبیر ‌ستاد ‌یادواره شهید محلاتی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با تشریح برنامه‌های ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات گفت: ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات از فروردین‌ماه امسال با ریاست امام جمعه محلات تشکیل شد که تاکنون ۱۶ جلسه اصلی و فرعی در این راستا برگزار شده است.
وی افزود: سعی ما بر این بوده است که تمامی نهادها، ارگان‌ها و اقشار مختلف در اجرای این برنامه دخیل باشند که در این راستا شش کمیته فرهنگی، ورزشی، بانوان، دانش‌آموزی، دانشجویی و پشتیبانی تشکیل شده است.
حضوری با تشریح فعالیت‌های کمیته‌ها بیان کرد: مسابقات مختلفی همچون فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، والیبال و دیگر رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان توسط کمیته ورزشی برگزار شد، مسابقه خاطره‌نویسی، نقاشی و دل‌نوشته در دو مقطع ابتدایی و دبیرستان از برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی بود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه دلنوشته، دو نشست بصیرتی با حضور دکتر صفارهرندی و سردار خلیلی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته دانشجویی است، همچنین برنامه شبی با شعر نیز با حضور تعدادی از شعرای کشور در روزهای آتی برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات اظهار کرد: نمایشگاه «بر همان عهدی که بستیم، هستیم» روایتی است از زندگی امام علی(ع) و هشت سال دفاع مقدس که از ۲۸ بهمن‌ماه در طبقه پایین مسجد القائم(عج) میزبان علاقه‌مندان است.
وی حسن‌ختام برنامه‌ها را یادواره شهید محلاتی اعلام کرد و تشریح کرد: یادواره شهید محلاتی پنجشنبه، ۲ اسفند‌ماه با حضور سردار فضلی از فرماندهان دفاع مقدس و رئیس دانشگاه امام حسین(ع) و مداحی حاج مرتضی طاهری به همراه برنامه‌های متنوع در مسجد القائم(عج) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha