فعالیت ۱۲۰ قاری ممتاز استانی در البرز
کد خبر: 3790495
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

فعالیت ۱۲۰ قاری ممتاز استانی در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت ۱۲۰ قاری ممتاز در این استان خبر داد.

فعالیت 120 قاری ممتاز استانی در البرز

احمد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: باید فرهنگ قرآنی و سنت پیامبر در جامعه ترویج یابد تا نورانیت قرآن کریم در رفتار و زندگی مردم مشاهده شود.
وی با اشاره به اینکه راه برون‌رفت از مشکلات جامعه ترویج فرهنگ قرآنی است، بیان کرد: اگر فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم مشکلات جامعه حل خواهد شد.
ملازاده اضافه کرد: باید قرآن‌ کریم به گونه‌ای در جامعه ترویج یابد که مردم راهکارهای مشکلات خود را از آیه‌های قرآن کریم بگیرند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، استفاده از تجربیات بزرگان قرآنی را ضروری دانست و گفت: تجربیات فعالان عرصه قرآنی باید در تمامی ابعاد مورد استفاده قرار گیرد.
وی همچنین برقراری ارتباط بین مجمع خیرین قرآنی، اتحادیه مؤسسات قرآنی و مجمع پیشکسوتان قرآنی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: کار فرهنگی و قرآنی باید توسط مردم انجام گیرد و لازمه این مهم مشارکت و جذب مردم در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی است.
این مسئول در ادامه از فعالیت سه قاری بین‌المللی و سه حافظ بین‌المللی در این استان خبر داد و گفت: علاوه بر حافظان و قاریان بین‌المللی 500 معلم قرآنی، 120 قاری ممتاز استانی و 13 داور قرآنی نیز در این استان حضور دارند.
انتهای پیام

captcha