اسفندماه؛ زمان برگزاری جشنواره قطبی قرآن دانش‌آموزان خوزستان
کد خبر: 3790496
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

اسفندماه؛ زمان برگزاری جشنواره قطبی قرآن دانش‌آموزان خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در اسفندماه گفت: الوار گرمسیری، گتوند و بندرامام سه قطب میزبان این دوره از مسابقات هستند.

قطبی

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‏ از برگزاری شانزدهمین جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان خبر داد. 

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات قرآن دانش‌آموزی در اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: الوار گرمسیری، گتوند و بندرامام سه قطب میزبان مرحله قطبی این مرحله از مسابقات قرآن هستند که مسابقات قطب یک از 1 اسفندماه با حضور نمایندگان شهرهای ناحیه 2 اهواز، بستان، حمیدیه، دزفول، سردشت، شاوور، کارون، شوش، سوسنگرد، اندیمشک، ناحیه 4 اهواز و الوار گرمسیری همراه خواهد بود؛ 1 و 2 اسفندماه مسابقات پسران و 3 و 4 اسفندماه مسابقات دختران برگزار خواهد شد.

بلاسم گفت: همچنین جشنواره قرآن در قطب 2 به میزبانی شهرستان گتوند، 8 و 9 اسفند برای پسران و 10 و 11 اسفند برای دختران با حضور دانش‌آموزان شهرهای گتوند، باغملک، صیدون، لالی، دهدز، اندیکا، شوشتر، ناحیه 1 اهواز، هفتکل، عشایر، ناحیه 3 اهواز، باوی، ایذه و مسجدسلیمان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: شهرهای رامهرمز، امیدیه، بندرامام، خرمشهر، اروندکنار، رامشیر، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان در قالب قطب 3 به میزبانی بندرامام، 15 و 16 اسفندماه مسابقات پسران‏، 17 و 18 اسفندماه مسابقات دختران را برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: در هر کدام از قطب‌ها 700 دانش‌آموز پسر و 550 دانش‌آموز دختر حضور دارند که در نهایت برگزیدگان این مرحله به مرحله نخبگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان راه خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha