نقش مؤثر هنرمندان در مقاطع مختلف انقلاب
کد خبر: 3790508
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
مدیرکل ارشاد لرستان بیان کرد:

نقش مؤثر هنرمندان در مقاطع مختلف انقلاب

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان با تأکید بر نقش مؤثر هنرمندان در مقاطع مختلف انقلاب، گفت: نباید از نقش هنرمندان در مسیر و تبیین انقلاب غافل باشیم.

نقش هنرمندان در تبیین انقلاب مدنظر باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌ شامگاه جمعه، ۲۶ بهمن‌ماه در آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در سالن شهید آوینی خرم‌آباد، اظهار کرد: ایام دهه فجر امسال پنج جشنواره هنری با عنوان فجر انقلاب و حضور گسترده مردم در استان برگزار شده است.
وی با تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه و شهید جابر بیرانوند از کارکنان نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروز افرادی با روحیه بربریت و توحش به نام اسلام جنایت می‌کنند.
حنان با بیان این‌که دو نوع نگاه رحمانی و شیطانی به اسلام وجود دارد، ادامه داد: حرکات ضدبشری تروریست‌ها براساس نگاه شیطانی است که همه باید تلاش کنیم نگاه رحمانی اسلام در برابر دیدگاهی که انسانیت و بشریت را تهدید می‌کند متبلور شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: رسالت ما نسبت به انقلاب اسلامی گاهی حضور در راهپیمایی و زمانی حضور در جبهه‌ها است.
وی با ذکر این مطلب که جشنواره موسیقی فجر تا دوم اسفندماه و اجراهای نواحی، سنتی و پاپ برقرار است، اضافه کرد: هیچ صنفی به اندازه هنرمندان در دهه فجر نسبت به دفاع از انقلاب اقدام نکرده است.
حنان با تأکید بر نقش مؤثر هنرمندان در مقاطع مختلف انقلاب، یادآور شد: نباید از نقش سازنده هنرمندان در تبیین انقلاب غافل باشیم؛ چراکه این صنف از جامعه همواره در مسیر انقلاب ثابت قدم بودند.

انتهای پیام

captcha