مرحله اول سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده شهدا خاتمه یافت
کد خبر: 3790551
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
در قم؛

مرحله اول سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده شهدا خاتمه یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله اول سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور همسران شاهد و ایثارگر ۲۷ بهمن‌ماه با تجلیل از نفرات برگزیده در قم پایان یافت.

مرحله اول سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن خانواده شهدا خاتمه یافتبه گزارش ایکنا از قم، در این مسابقات که به مدت چهار روز در قم به طول انجامید 180 نفر از همسران شهدا و ایثارگران از استان‌های مختلف کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم رقابت کردند که 17 نفر توانستند به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست یابند.  
در این مسابقات فریبا نیک‌منش از خوزستان، سلطنت آبروان از کهگیلویه و بویراحمد، مریم کوچه مشکی از آذربایجان شرقی نفرات اول تا سوم در رشته تفسیر و  در رشته مفاهیم طیبه عطاری از همدان عزت بیگم‌حسینی از سمنان و مریم عباس‌زاده از لرستان اول تا سوم شدند. 
در رشته حفظ پنج جزء صغری مالچی از خوزستان، عصمت فضلی از یزد و نسرین سلیمی از چهار‌محال و بختیاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم مهناز ورسجی از استان البرز، آمنه جعفری از قزوین و فاطمه خنیفر از استان مرکزی نفرات اول تا سوم را کسب کردند.
لیلا عرب‌نژاد از استان قم، طیبه جعفری از مازندران و الهه‌سادات بحق از اصفهان به‌عنوان نفرات اول تا سوم حفظ 15 جزء قرآن کریم معرفی شدند.
طبق نظر هیئت داوران در رشته حفظ 20 جزء‌ مرضیه سالاری از کرمان صاحب رتبه اول‌ و در حفظ کل قرآن کریم فاطمه محمد‌خانی از سمنان نیز رتبه اول این مسابقات را کسب کردند. 
انتهای پیام
captcha