احداث ۱۵۰ مسجد در بقاع متبرکه فارس
کد خبر: 3790554
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

احداث ۱۵۰ مسجد در بقاع متبرکه فارس

گروه اجتماعی ـ معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از پیش‌بینی ساخت ۱۵۰ مسجد در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 27 بهمن‌ماه با بیان اینكه با تلاش‌های صورت گرفته، خدمات خوبی هم به مردم ارائه‌ شده است، افزود: با توجه به فرمایشات مقام رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، در طرح‌های جامع بقاع متبرکه فارس، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی به‌صورت پررنگی دیده‌شده و نمونه آن پیش‌بینی ساخت 150 مسجد در امامزادگان و بقاع متبرکه فارس است.
وی در تشریح برخی از دستاوردهای حوزه وقف در فارس اظهار كرد: این استان یکی از استان‌های موفق در بحث ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌صورت اصولی و فنی در بقاع متبرکه و در راستای رفاه حال زائران و مسافران است.
رضایی افزود: ازلحاظ تصویب طرح‌های جامع امامزادگان در کشور حرف اول را می‌زنیم و پیشتاز تهیه و تصویب طرح‌های جامع هستیم.
معاون بهره‌وری اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: علاوه بر این و تقریباً در انجام امور عمرانی در امامزادگان نیز در کشور همین وضعیت را داریم.
وی ادامه داد: برنامه درازمدت 40 تا 50 ساله‌ای برای این امور نهادینه‌ شده است و همیشه بیشترین عملیات عمرانی با نگاه ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بقاع متبرکه در سطح کشور به فارس تعلق دارد.
انتهای پیام

captcha