آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز
کد خبر: 3790560
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اوقاف البرز از آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در سامانه www.quraniran.ir خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس امور قرآنی اوقاف البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در بخش معارفی نیز در رشته‌های حفظ و معارف موضوعی قرآن‌کریم، حفظ معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم و تفسیر قرآن ویژه اهل سنت برگزار می‌شود.
اشرفی بیان کرد: در بخش نغمات دینی نیز رشته‌های همسرایی و هم‌‌خوانی قرآن کریم، آثار دو یا چند زبانه و انشاد انفرادی تعریف شده است که در بخش بانوان فقط رشته همسرایی برگزار می‌شود، اما در بخش آقایان رقابت‌ها در هر سه رشته برگزار خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه هر شرکت‌کننده مجاز خواهد بود در یک رشته از یکی از بخش‌ها شرکت داشته باشد، تصریح کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد که مرحله مقدماتی در شهر قم و مرحله نهایی نیز به میزبانی استان اصفهان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم ۲۰ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است و مرحله مقدماتی رشته‌های معارفی روز نهم اسفندماه و همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.
رئیس امور قرآنی اوقاف البرز گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقات به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir یا ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha