14 روستای دره شهر صاحب مسجد شدند
کد خبر: 3790630
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
قادری:

14 روستای دره شهر صاحب مسجد شدند

گروه اجتماعی - مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره‌شهر گفت: 14 روستای این شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی صاحب مسجد شدند.

14 روستای دره شهر صاحب مسجد شدند
اسدالله قادری، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره‌شهر امروز در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: بسیج سازندگی برای توسعه عمران و آبادانی در مناطق محروم به قصد سازندگی در قالب گروه‌های جهادی به دل دورترین و محروم‌ترین مناطق کشور می‌روند.
وی افزود: هدف آنها کمک به محرومین ساکن در مناطق روستایی است، تمام تلاش‌ها زدودن غبار محرومیت در مناطق دورافتاده است، کار آنها با عشق همراه است به خصوص عشق به وطن خستگی برای آنها ندارد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره‌شهر افزود: تاکنون بسیج سازندگی با مشارکت خیرین اقدام به ساخت و تکمیل 14 مسجد در 14 روستای شهرستان دره‌شهر کرده که 10 مسجد از آنها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
قادری عنوان کرد: ساخت مساجد و کمک به احداث مساجد نقش مهمی در گسترش معنویت و افزایش روحیه معنوی در جوانان و مردم آن منطقه است بسیج سازندگی شهرستان تلاش می‌کند تا در روستاهای که فاقد مسجد هستند از نعمت مسجد برخوردار شوند.
وی گفت: ساخت منازل مسکونی و احداث کانال‌های آبرسانی کشاورزی در هفت روستای بخش مرکزی و ماژین از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی شهرستان است.
انتهای پیام
captcha