انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت
کد خبر: 3790650
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از این پس ملاحظات قبلی را کنار خواهد گذاشت، تصریح کرد: برای گرفتن انتقام عملیات تروریستی اخیر، اگر لازم باشد، به صورت مستقیم وارد عمل خواهیم شد.

ما قطعا انتقام عملیات تروریستی اخیر را خواهیم گرفتبه گزارش ایکنا از اصفهان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، امروز شنبه 27 بهمن‌ماه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مردم اصفهان همواره در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: دشمنان ایران و اسلام با یکدیگر بسیج شده‌اند تا از پیشرفت این کشور جلوگیری کنند، اما نیروهای امنیتی، بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در حال مبارزه و مقابله با آنها هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: منظقه جنوب شرق ایران، منطقه حساسی است که تأمین امنیت آن از چندین سال پیش به سپاه واگذار شده و در این چندسال، کشورهای منطقه با توطئه‌گری‌های بسیار تلاش داشته‌اند در این منطقه ناامنی ایجاد کنند، اما رزمندگان ما هیچ‌گاه اجازه ندادند که آنها مشکلی برای ما به وجود بیاورند.
سردار جعفری افزود: پاسگاه‌های مرزی در کشور مانند دژی محکم هستند که عناصر ضدانقلاب بارها به قصد ایجاد ناامنی به آنها حمله کرده و شکست خورده‌اند و به خاطر همین شکست‌ها تصمیم گرفتند در جاده خاش- زاهدان که فاصله نسبتا زیادی نیز با مرز دارد، به امنیت کشور ضربه بزنند.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته موفق به کشف و خنثی‌سازی حدود شش یا هفت عملیات انتحاری شدیم، اما متأسفانه نتوانستیم از این عملیات جلوگیری کنیم. نیروهای امنیتی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همواره در حال تلاش برای حفظ امنیت مرزها هستند و قطعاً انتقام این عملیات را خواهند گرفت.
وی گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی‌های آمریکا و اسرائیل برای ایجاد آشوب در کشور، اطلاعات موثقی داریم که سازمان‌های اطلاعاتی امارات و عربستان نیز در ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور و در بلوچستان ایران و پاکستان دست دارند.
سردار جعفری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از این پس ملاحظات قبلی را کنار خواهد گذاشت، تصریح کرد: ما حتی برای گرفتن انتقام این عملیات تروریستی، اگر لازم باشد به صورت مستقیم وارد عمل خواهیم شد. به علاوه از پاکستان، کشور مسلمان و همسایه‌مان، انتظار داریم توضیح دهد که چرا به این گروهک‌های تکفیری پناه می‌دهد. ما سکوت این کشور در برابر این پرسش را حمایت از تروریست‌ها می‌دانیم.
فرمانده سپاه تأکید کرد: دولت پاکستان بداند که باید هزینه حمایت از گروهک‌های تروریستی را بپردازد که مطمئنا هزینه سنگینی خواهد بود. دولت‌های غاصبی مانند عربستان و امارات بدانند که نظام ایران دیگر حمایت‌های آنان از این گروهک‌ها را تحمل نخواهد کرد.
وی در ادامه گفت: از رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی نیز می‌خواهیم به دنبال وعده‌ای که دادند، دست ما را در اجرای عملیات‌های انتقام‌جویانه باز بگذارند.
فرمانده سپاه با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند: «بکشید ملت ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، گفت:  آنچه که ما در پیمودن راهمان نیاز داریم، برکت خون شهدا و دعای خیر آنان، تلاش بسیجیان، پاسداران و نیروهای امنیتی است که با عزمی راسخ آماده برقراری امنیت هستند.
انتهای پیام

captcha