برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی از سوی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3790704
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی از سوی جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی ــ مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری شش کارگاه آموزشی در شرکت طنین پیک سبلان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی توسط جهاددانشگاهی اردبیلبهرنگ کوهی، مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی اردبیل با شرکت طنین پیک سبلان(کارخانه توپ بتا)، یک دوره کارگاه آموزشی «مدیریت زمان» و «هوش هیجانی» و دو دوره کارگاه آموزشی «ارتباطات اثربخش» و «مدیریت فرایندها» برای کارکنان این شرکت برگزار شد.
وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ نفر در این کارگاه‌ها تصریح کرد: ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت تخصصی افراد به منظور افزایش کارایی و پرورش نیروی انسانی متخصص و خلاق، از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها بود.
مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل، آموزش‌های تخصصی را حلقه مفقوده کشور عنوان و بیان کرد: این نهاد انقلابی با مطالعه، برنامه‌ریزی و بررسی نیاز‌ها و برای رفع این نقیصه، خدمات آموزشی تخصصی پیشرفته و اثربخشی را در این حوزه ارائه کرده است.
کوهی از ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان شرکت طنین پیک سبلان خبر داد و یادآور شد: به شرکت‌کنندگان این کارگاه‌ها پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha