نخستین جایزه ادبی «جمالزاده» در گام پایانی
کد خبر: 3790740
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

نخستین جایزه ادبی «جمالزاده» در گام پایانی

گروه فرهنگی ــ آیین پایانی نخستین جایزه ادبی جمالزاده ۲۹ بهمن ماه در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

نخستین جایزه ادبی جمالزاده در گام پایانی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، دبیر جایزه ادبی جمالزاده گفت: فراخوان جایزه مهرماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه بود 1547 اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید که این اتفاق ما را شگفت زده کرد و یک رکورد تازه در جشنواره های ادبی کشور محسوب می‌شد.
رضا روحانی اظهار کرد: داوری این آثار به همت نویسندگان و مدرسان داستان نویسی برجسته اصفهان و ایران در دو مرحله انجام شد و امروز زمان به ثمر نشستن تلاش‌هاست.
وی ادامه داد: آیین پایانی جایزه ادبی جمالزاده، 29 بهمن ماه با حضور جمعی از اهالی و اصحاب فرهنگ و ادبیات اصفهان و ایران با حضور علیرضا معینی از گویندگان صاحب سبک در اجرا و فارغ التحصیل رشته تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از دانشکده صدا و سیما نیز به عنوان مجری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان و حسن میرعابدینی منتقد ادبی و پژوهشگر ادبیات داستانی معاصر ایران از سخنرانان این مراسم هستند.
دبیر جایزه ادبی جمالزاده افزود: برگزیدگان و نفرات برتر این جایزه در حضور چهره های برجسته و سرشناس ادبیات و هنر همچون کیومرث پوراحمد، ناهید طباطبایی، نفیسه مرشد زاده، سروش صحت، سارا سالار، آرش صادق بیگی، مریم حسینیان، مهدی ربی، سینا دادخواه و اهالی ادبیات و فرهنگ اصفهان معرفی خواهند شد.
گفتنی است؛ پوستر دوره دوم جایزه جمالزاده که قراراست آذرماه 98 برگزار شود دراین مراسم رونمایی می‌شود.

انتهای پیام  

captcha